szczotka razy dwa czyli decoupage i groszki po raz enty

Dziewczyny,
bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów i za takie ciepłe przyjęcie. ;] nie spodziewałam się takiego odzewu od samego początku. jestem bardzo zaskoczona! ale też czuję się zobowiązana.

dziś nie pokażę Wam niczego wyjątkowego- ot dwie drewniane szczotki, nieco przeze mnie przyozdobione:

wersja w fioletach- decoupage wybiórczy na wcześniej pomalowaną powierzchnię; całość zmatowiona "suchym pędzlem":




biel z czerwienią + szydełkowy kwiatek przemalowany na biało i przylepiony; prezent dla sis




[ost. zrobiłam cztery podkładki pod kubki, obfotografowałam każdy etap, więc może małe DIY w następnym poście..]

3 komentarze:

  1. Fajna ta w kropeczki. Ostatnio choruję na ten motyw :)
    Pozdrawiam cieplutko i dalszych sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna ta szczotka!
    żebym ja taką umiała zrobić:)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde swietne te szczoteczki! My uwielbiamy w naszym domu kropeczki i kwiaty, wiec bardzo mnie zainspirowalas, Kochana :)
    Noworoczne pozdrowionka,
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...