blog lifestyle'owy - jest rudo

witajcie Kochani,

z jednej strony aura za oknem nie sprzyja, z drugiej zaś mamy więcej czasu na wyciszenie, projekty odkładane całymi miesiącami (bo szkoda pogody..znacie to, prawda?) czy wspólne spędzanie czasu.. ach, lubię jesień.
ja mój wolny czas wykorzystuję nader kreatywnie, uszyłam już poduchy i bieżniki do salonu (pokażę wkrótce), regularnie ćwiczę, skreślam coraz to nowe podpunkty z to-do list. jednym z nich był blog, inny niż ten tutaj, bardziej codzienny, drobnostkowy, traktujący o fotografii (wciąż tej ludzkiej, bez fachowych pojęć), i o moim życiu. 
ostatnio wsiąknęłam w blogi lifestylowe, postanowiłam się odwdzięczyć kawałkiem mojego świata.. jeżeli jesteście zainteresowani, kliknijcie w obrazek poniżej..

blog lifestylowy jest-rudo




10 komentarzy:

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...