Fotografowanie rękodzieła

Hej Robaczki, co tam u Was? 
Dziś po raz kolejny wpis podsumowujący moje działania na www.jest-rudo.pl , myślę, że co niektóre tematy mogą Wam mocno zaciekawić!
Bez zbędnej paplaniny, w telegraficznym skrócie :)

1. FOTOGRAFOWANIE RĘKODZIEŁA - czyli pierwszy post z cyklu Helper. Na podstawie zdjęć Agaty, doradzam na co zwrócić uwagę, jakie wybrać światło, co z tłem. Wszystko po to, aby Wasza sprzedaż wzrosła!



2. JAK PRZEJŚĆ NA WŁASNĄ DOMENĘ (BLOGSPOT) - czyli porady, jak zamienić końcówkę .blogspot.com na .pl na przykład :) Nie taki diabeł straszny, jak go malują.


3. BLOG NA MEDAL - ZŁOTE ZASADY BLOGERA - po komentarzach śmiem twierdzić, że forma i treść przypadła Wam do gustu :) Chochlik ze mnie!



Poza tym pojawiło się DIY z lampką nocną w roli głównej, pisałam też o mocy kobiecości w tekście Oh, je I am a woman, oraz dlaczego warto PIEPRZYĆ SKROMNOŚĆ.

Serdecznie Was zapraszam do stałej obserwacji bloga www.jest-rudo.pl - nowe posty pojawiają się co dwa dni! Obserwować można mnie przez bloglovin, albo tutaj:

Click Me Click Me Click Me Click Me

Buziaki!!

17 komentarzy:

  1. chętnie pokilkam to i owo :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydatne to wszystko:)) Fajnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie : http://orpinkton.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jesteś i uświadamiasz nas :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przydatne!! dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatne. Jestem początkująca. Szukam właśnie takich informacji. Wielkie dzięki.

    -------------------------------
    Zapraszam na mój blog o diy i nie tylko!
    http://www.blogcaroliny.blogspot.com

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Polecam mój http://dzoalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to chyba się zatrzymam u Ciebie na dłużej - znalazłam motywację do podszkolenia swojego warsztatu foto i podrasowania swojego bloga :) Fajnie, że Cię znalazłam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Mam zapisanego tego bloga do ulubionych. Właśnie zaczynam budowę domu i szukam bloga, na którym polecano okna na raty szczecin . Jeśli to tutaj, bardzo proszę informację, ponieważ mam kilka pytań :) Jeśli nie to przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że podajesz tutaj inne projekty. Dziękuje za te linki do równie ciekawych stron co ten blog. Pozdrawiam serdecznie!
    http://justynanawsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj ! Z bloga emanuje pasja i oddanie, tak trzymaj, pozdrawiam i miłego dnia !!!

    www.fashion-design-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post i bardzo fajny blog, pozdrawiam :)
    prestigo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. pozdrawiam autorkę :) coraz częściej zaglądam na ten blog
    najelpsze-kominki

    OdpowiedzUsuń
  15. z tą domeną to jakiś czas już myślę żeby pokombinować :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...