Fotograf Na Obcasach

Kochane Blogowiczki,
dzisiejszym wpisem zaczynam nowy cykl postów stworzonych przez kobietę, dla KOBIET.
będzie o fotografii czułym okiem, o zdjęciach pod światło i tych przy sztucznym świetle.
przebrniemy przez techniczne zagadnienia [w sposób niemalże bezbolesny :) ], aby fotografie, pojawiające się na naszych blogach, były jeszcze lepsze.
nie zabraknie rad dotyczących post-processingu, czyli obróbki zdjęć; pokażę Wam gotowe filtry, bezpłatne programy z polskim interfejsem, proste triki na nadanie zdjęciom tego czegoś. ;)

ostrzegam, będzie bardzo NIE-TECHNICZNIE, będzie kobieco, czasem chaotycznie, czule, możliwie najprościej.
chcę podzielić się moją wiedzą (lub jej brakiem) na temat, który zgłębiam od siedmiu lat.

gotowe? aparaty w zasięgu ręki? obiekty do obfotografowania ustawione? 
ZACZYNAMY!

poniżej dwa banerki FNO (Fotograf Na Obcasach), do wyboru do koloru;
kto ma ochotę można taki banerek pobrać, umieścić w pasku bocznym bloga i podlinkować:





kilka najbliższych postów mam już zaplanowanych i rozrysowanych :) ale wciąż czeka na Wasze pytania i sugestie!
pierwszy post FNO już jutro, zajrzycie co przygotowałam :)

37 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na wykład :), Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czekam. Mnie interesuje kwestia zdjęć pod światło. Że można popsuć obiektyw, że wbrew zasadom, ale wówczas wychodza takie cuda... szczególnie o zachodzie słońca... Biorę banner numer dwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam co z tego wyniknie ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie, zaraz zabiorę jeden baner i włączam się do nauki, potrzebowałam tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie juz rozglaszam na zaprzyjaźnionym forum!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martu, a cóż to za forum?? jestem ciekawa, podeślij proszę link

      :*

      Usuń
  6. Mam obcasy, mam aparat, mam bzika na puncie fotografii - jestem więc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juka masz wszystko co trzeba!
      fajnie, że jesteś.

      Usuń
  7. Super! I nareszcie! Dla mnie wszystko brzmi jak czarna magia ale będę pilną uczennicą:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest coś, co mnie niezmiernie interesuje, bo ja wszystko robię na czuja, a przydałoby się cokolwiek wiedzieć o tym, co się robi. Czekam więc z niecierpliwością, a banerek pobieram i wstawiam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła się nauczyć nowych rzeczy! Banerek jest już na moim blogu.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytasz w moich myślach! Bardzo chciałam, żeby ktoś mi to wszystko wytłumaczył w sposób łopatologiczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj baaaadzo chętnie;)
    Banerek podlinkowany!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj!
    genialny pomysł, czekam z niecierpliwością =)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł z tymi poradami :) Ja robię zdjęcia fatalnie i szczerze do niedawna jeszcze mnie to za bardzo nie interesowało, ale od kiedy mam bloga, zależy mi na tym, żeby moje zdjęcia były atrakcyjne :) A nadal kiepsko mi to idzie. Nie mogę się doczekać Twojego kursiku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie!! Mam nadzieję, że choć troszkę podłapię, bo na razie moje zdjęcia są robione Iphonem i pozostawiają wiele do życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł !!! Z ogromną przyjemnością umieszczam banerek i z niecierpliwością czekam na nowe posty :)))

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Z nieba mi spadasz:) Ja marzę o takim kursie i będę pilna uczennicą:) obiecuję:) a bannerek już wędruje na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie, czekam na takie robocze posty!zdjęcia to ciągle moja pięta achillesowa... uwielbiam je robić, obrabiać, dlatego dobrych rad, szczególnie od profesjonalistki nigdy dość:)technika mnie nie za bardzo lubi,ale ja się nie poddaję i spóbuję to podlinkować!pozdrawiam cieplutko i czekam:)Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł.Studiuję fotografię i interesuje mnie wszystko co z nią związane.Chętnie pomogę.

      Usuń
    2. Moja Droga, technika nikogo nie lubi. a już na pewno nikogo z duszą artysty :P ale my ją weźmiemy pod włos!

      Usuń
  19. Nie-technicznie... to tak jak lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł! będę czytać z przyjemnościa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł!! Będę obserwować, czerpać i polecac wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    И я очень жду. Международная лекция будет!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale blog...wow! superrrr

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo i ja się zapisuję :):):)

    uwielbiam fotografować, mam nowy aparat (lustrzankę) ale ciągle nie robie takich zdjęć jakie bym chciała! :(

    pozdrawiam cieplutkoo! xxx

    Kasia
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pewna, że z posta na posta z serii FNO będziesz widziała u siebie postępy :)
      trzymam kciuki!

      Usuń
  25. super :) genialny pomysł miałaś, a ja się dzięki Tobie mogę nauczyć fajnych rzeczy :)
    dziękuję :* będę stałym gościem :))
    Magda
    dolcevitapodroznika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...