nie zaniedbuj dziecka swego!

witajcie Kochani,
to nie tak, że teraz mam drugie dziecko, a to starsze pójdzie w odstawkę. nie. aktualnie to nowe wymaga po prostu więcej czasu i uwagi, tak to już jest z noworodkami :) liczę na Waszą cierpliwość, mam w zanadrzu kilka zimowych DIY, które tylko czekają na wenę i materiały. stay tuned.

jest-rudo to blog lifestylowy, jakkolwiek każda z Was to rozumie; tam nie ma specyficznej tematyki, nie istnieją podziały, czy jasne reguły. w tym miejscu jest inaczej. tutaj piszę o wnętrzach, stylu i projektach zrób to sam, chciałabym, żeby tak pozostało.
w związku z tym kurs Fotograf Na Obcasach zostanie wkrótce przeniesiony na jest-rudo, planuję także nową formę FNO, idąc z duchem czasu, ale o tym więcej niebawem; jestem szalenie ciekawa, jak to przyjmiecie! :) będę Was na bieżąco informować tak, aby każdy zainteresowany tematem foto, mógł mieć dostęp do tych informacji.

no, ale żeby nie zostawiać Was bez żadnej pysznej treści.. odsyłam do MOICH 10 SPOSOBÓW NA JESIENNĄ CHANDRĘ.
10 sposobów na jesienną chandrę
ach i jestem też na facebooku :)




udanej środy!

2 komentarze:

  1. No to czekamy na pomysły, a na jest- udo już wpadłam i zapowiada się bardzo zachęcająco:) No ale znając ten blog nie można spodziewać się niczego innego :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowne skarpety! totalnie mnie urzekły :)
    fotohit

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...