Jesteś gapą!

Jeśli jeszcze nie odwiedzasz mojego rudego bloga, gorąco Cię do tego zachęcam.
Publikuję treści w tematyce DIY (zrób to sam), jest trochę lifestyl'owo, czasem poruszam trudne tematy, albo te związane z życiem w Anglii. Fotograf Na Obcasach to Wasz ulubiony cykl, nad którym spędzam masę mojego czasu, co by i wybredni czytelnicy, znaleźli coś dla siebie. :)

Ostatnio przegapiłeś:

1. DARMOWE filtry kolorystyczne (krzywe) do programu Photoscape


2. Tutorial jak zrobić domową sól do kąpieli - DIY


3. Mamo, nudzi mi się - czyli poważny tekst o macierzyństwie i jego urokach


Było też o idealnym dniu na samobójstwo, mega zdrowym i szybkim śniadaniu, czy 10 najlepszych filmach, które po prostu musisz zobaczyć.
Zainteresowani?

Jestem także tutaj: 
  oraz na BLOGLOVIN

10 komentarzy:

  1. Oj.. dawno do Ciebie nie zagladalam i prosze.. alez sie zdziwilam :p Juz biegne na "nowyego" bloga :-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! Najbardziej interesuje mnie kategoria 'fotografia' :) Naprawdę piszesz przydatne rady :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny świetny blog. Wpisy, które umieszczasz zawsze są ciekawe. Dzięki za te linki. Na pewno kilka z nich okaże się dla mnie bardzo interesujące. Pozdrawiam!
    http://michalzlotaraczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...