przedpokój

witajcie !
obiecałam, że będę, więc jestem. mam dla Was całą masę zdjęć. zaczynamy od przedpokoju.

w pierwotnym zamyśle pomalowałam ściany 'magnolią', razem z T [no dobra, on bardziej] powiesiliśmy wieszak, zegar, tabliczki; do tego stojak na buty, proporcjonalny do wymiarów samego przedpokoju, kosz w brązie. niby ok ale wieje nudą.



myślałam, to co wymyśliłam przełożyłam na czyny i teraz mogę powiedzieć -jestem zadowolona ;]






i jak tu nie kochać szarości..? no nie da się.


wydaje mi się, że połączenie grafitów z bielą stało się przewidywalne. magnolia + grafit sprawdziło się rewelacyjnie. pozytywne PASIASTE zaskoczenie. =]
tabliczki są mojego autorstwa, cudny zegar to prezent od mojej Sis.

szarością pociągnęłam też stojak na obuwie i koszyk. kwiat to broszka.

co myślicie o pasiastym efekcie?
buziaki z deszczowego Milton !



ps. dziękuję za wszystkie życzenia pod ostatnim postem :*

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie!! Pasy mam na tapecie w jednym miejscu u mnie już od jakiegoś czasu, ale czekam na wenę :D

    Tyle, że czarno białe :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudownie, uwielbiam szarości i pochodne, do tego to przecierane...ahhh;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny efekt:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt , swego czasu miałam pasy u siebie w pokoju :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt, połączenie delikatnej magnoli z szarym-bardzo mi się podoba!Choć sama magnolia też mi się podobała:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak pasiasta wersja jest zdecydowanie fajniejsza, super myk!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, od razu przedpokój zyskał power :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh bardzo mi sie podobaja te paski! Swietny projekt, tabliczki i wszystkie dodatki rewelacja!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt ciekawy ale mnie brakuje jakiegoś żywego akcentu w postaci kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie jest to widoczne na zdjęciach [przynajmniej tak się starałam] ale pomieszczenie jest naprawdę maleńkie i dość ciemne. chętnie wsadziłabym tam jakiegoś kwiatucha, ale nie ma jak.

      pozdrawiam

      Usuń
    2. W ciemnych miejscach rosną draceny bambo (to co popularnie nazywamy bambusem) wiem bo trzymałam taki okaz w mojej łazience bez okna, do czasu jak małż przypadkiem nie zbił wazonu. Może faktycznie szkoda zagracać takie małe pomieszczenie, jeszcze ktoś zbije wazon.

      Usuń
  10. Ciekawe zestawienie. Ja szarość już mam ale chyba potrzebuję więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię szarości i na prawdę dobrze to wygląda :)
    Choć osobiście w wyborze szary, a biały stawiam jednak na biały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale! I kosz i stojak na buty i sama Magnolia, wszystko razem dostało nowe życie :))) Ja pasy "pasjami" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę tu stałym gościem:)Cudowne wnetrza:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...