zazieleniło się..

witajcie weekendowo!
wczorajszy dzień upłyną nam pod hasłem zakupów (dopołudniowo), po południu odwiedziliśmy przyjaciół w Northampton.
w międzyczasie zdążyłam mieszkanko ogarnąć, zdjęcia zrobić, obrobić. suma summarum - mogę Wam co nieco dziś pokazać; rozsiądźcie się wygodnie, bo zdjęć będzie sporo ;]


przede wszystkim zieleń- gdziekolwiek postawię tą roślinkę - całkowicie zmienia charakter danego miejsca. wraz z doniczką kosztowała 2 funty, nie mogłam nie kupić


 ziółka rosną coraz prężniej..


a żeby każdy był zadowolony- mój T również przywiózł do domu roślinkę. tyle, że.. mięsożerną... !!




 oraz zdobycz dnia: zegarek/budzik w rozmiarze XXL. cudo moje niemałe =]



zdobycz dnia nr 2- ikeowska floor lamp ; kupiona do kącika czytelniczego, który co prawda jeszcze nie istnieje, ale.. lampę zawsze warto mieć, co nie?


no to się nawklejałam tych obrazków.. =] zasypałam Was zdjęciami,a to jeszcze nie koniec. kolejną ścianę i mój mini office zostawiam sobie na kolejny post.
tymczasem pora się szykować - wychodzimy z moim T na obiad - pierwsza rocznica to nie przelewki.=]]]

do następnego!

ps. pamiętam o tych pościelach, tylko muszę odnaleźć linki, wytrzymacie jeszcze?


19 komentarzy:

  1. Super zdobycze i piękne wnętrze! Co do roślinki, to życzę powodzenia w pielęgnacji -mnie zawsze z tego fikusa opadały liście...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale zdobycze i sliczne wnetrze:))U mnie w tym mieszkaniu co teraz mieszkamy niestety nietrzymaja sie roslinki:((
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się zazieleniło u Ciebie :) ,zdobycze super ;) ,a deseczka z sentencjami domu super!
    Udanej rocznicy , wszystkiego dobrego :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam moją pierwszą rocznicę, cały dzień szaleliśmy w sklepach, na rolkach, w kinie..;) teraz przede mną druga i pewnie będzie podobna hihi
    Fajne drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ;) Zegar cudnyyy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam te fikusy ... zarazy takie jak im z miejscem nie podpasujesz to listki zgubią. Ja miałam 3 sztuki na słonecznym parapecie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytrzymamy wytrzymamy z tą pościelą. Najpierw Ty zamów, bo jeszcze Cię ubiegniemy. Ten beniaminek by mi się przydał, bo mój zdycha, coś mu liście opadają namiętnie. Lampa zjawiskowa. Miłego wieczorku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ fajne zestawienia:)jednym słowem - loving it!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeszłam dziś przez wszystkie posty Twojego bloga (część przeczytałam w całości, pozostałe nadrobię w przyszłości na pewno). Baaardzo mi się tu podoba :-) Twoje pomysły na odnawianie, tworzenie, transfery, całe wnętrze - wszystko to sprawia, że mam ochotę się tu rozgościć :-)
    Jestem bardzo ciekawa, którą pościel niedługo zaprezentujesz.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och kochana, bardzo Ci dziękuję za te ciepłe budujące słowa ;))

      Usuń
  10. budzik, budzik, budzik chcę taki mieć ;d oj jak pięknie wszystko kiełkuje i rośnie ;d Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miały być foty łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny budzik, i lampa, i grafiki..ziolka wygladaja jak zolnierze a w szeregu;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam kwiaty!! Sama już nie mam gdzie ich stawiać:D:D A wracając do poprzedniego posta- gdzie można zdobyć takie PIĘKNE pościele???

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem pelna podziwu ile udalo ci sie zrobic w weekend!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jedno zdjęcie to kolejne cudeńko :) Pierwsza roślinka faktycznie jest niesamowita,wnosi dużo świeżości do pomieszczenia :) No i ten budzik XXL, sama na taki choruję ale póki co nie udało się odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dziś też przypadkiem kupiłam beniminka i muszę przyznać, że pokój od razu inaczej wygląda;) Zdjęcia może dodam innego dnia, bo dziś już ciemno:(

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie niestety wszytskie roślinki szybko kończą żywot :(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...