galeryja galeryja !

wpadam tylko na momencik - mam Wam do pokazania moją własną galerię zdjęć rodzinnych.. :) projekt tworzył się od miesięcy.. w Polsce, u rodziny, wygrzebaliśmy najstarsze zdjęcia, pokupowałam ramki, przemalowałam, zdjęcia przeskanowałam, przerobiłam, zamówiłam wydruki; potem już "tylko" zostało rozplanowanie (wszystko ułożyłam na podłodze i przekładałam aż do skutku =] ), mój T kochany powbijał gwoździe i tym sposobem, po kilku miesiącach, projekt ukończony.


wśród zdjęć znalazły się te z naszego dzieciństwa, dzieciństwa naszych rodziców, rodzeństwa, portret ślubny moich kochanych dziadków; a w tej największej prostokątnej- nasze "ówczesne"
dzięki swobodnemu ułożeniu- galerię można dowolnie powiększać i modyfikować. love it!
 

a wracając do tematu pościeli, o której pisałam TUTAJ:
pościele od 1 do 4 można zakupić na www.amazon.co.uk , ostatnia to www.argos.co.uk




ostatnia to www.argos.co.uk

.. na jaką się zdecydowałam zobaczycie wkrótce.
buziaki!

24 komentarze:

  1. Świetna ta ściana z ramkami, bardzo pomysłowa;) My w sypialni mamy podobną, jednak ramek jest na niej znacznie mniej, póki co są na niej tylko nasze zdjęcia, ale widzę, że to powinno się zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna mi się marzy taka na klatce schodowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym w miejscu na wizualizacje dała podłużną, owalną ramę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł ! ale z miłości do typografii nie wiem, czy nie zdecyduję się na jakieś literki ;]

      Usuń
  4. Fajna koncepcja z tymi ramkami i lusterkami :-) Wszystko jest doskonale zgrane stylistycznie. A to, co na wizualizacji - może jeszcze jeden napis, tym razem czarny?

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko już ślicznie wygląda, ale ja bym zamknęła całość w prostokącie, kwadracie lub owalu a najbardziej podoba mi się zdjęcie ze strzałkami i opisami, bo właśnie zamyka całość ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem za napisem - kocham literki i cyferki też

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie galerie (sama mam takich kilka w domu) - Twoja wyszła pięknie :) Uważam że rodzinne zdjęcia to najwspanialsza ozdoba ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłów już widziałam dużo na blogach i zazdroszczę, ze Ty zrealizowałaś ten pomysł w swoim domku. Super wyszło, efekt oszołamiający.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja ! ;) jest na czym oko zawiesić, fajnie jest patrzeć na swoich przodków i widzieć radość w ich oczach która jest uchwycona na tych zdjęciach :) bardzo fajne są Wasze fotografie ;] Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna galeria! :)
    Wszystko w jednym miejscu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ta twoja gsleryjka!wszystko ładnie ze sobą wspolgra tworząc świetna atmosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna!!!! i fajnie ze sa rozne ramki:-) ja wlasnie swoje gelarie przenioslam w inne miejsca o kurka ile bylo roboty, zeby powyciagac gwozdzie i polatac dziury hihihi!:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniala kolekcja! Swietnie zestawilas calosc:-)Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. własnie, zdjęcia z dzieciństwa, takie musze powiesić! świetne ramki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna galeria...bardzo gustowna...rewelacyjne pomysł z połączeniem różnych rodzajów ramek!!! wspaniałe zestawienie;) w miejscu wizualizacji fajna by była oprawiana typografia pasująca do tematu;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, uwielbiam takie galerie, tez mam w swoim obecnym pokoju niezla kolekcje, ale chyba zostawie ja mamie, a w nowym M zrobie nowa :))) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta Twoja galeryjka , super pomysł! , a plastikowe lusterko z koroną cudne i to drugie też super Ci wyszłó
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna galeria!fajne rameczki!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjawiskowa ta galeria. Takie kompozycje właśnie TWORZĄ DOM. A dzięki monochromatyczności, nie przytłaczają, a są pięknie wyeksponowane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny ten Twój projekt, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. przeokropnie mi się to podoba...te rameczki piekne

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...