szybkie DIY - nadruk na koszulce po raz drugi

Lubicie soboty?
To chyba mój ulubiony dzień tygodnia! Mogłam wstać o 9, o 11 podpisałam ważny dla mnie kontrakt, zjedliśmy na wynos (huraaa dzień bez gotowania), przygotowałam nowe zdjęcia, które posłużą jako bazę pod kalendarze na następne miesiące, a teraz piszę ten post. Pełen relaks :) Tylko brakuje popołudniowego spaceru w słońcu, no nic, widać na to trzeba jeszcze troszkę poczekać.


Dziś szybciutkie DIY, kolejna koszulka z autorskim nadrukiem; dziś zobaczycie, czemu u mnie tyle wąsów ;]

potrzebujesz:

  • t-shirt do ozdobienia
  • farbkę do tkanin
  • pędzle w kilku rozmiarach
  • podkładkę (np gruby karton)
  • wzór/szablon
  • ołówek
  • kalka - opcjonalnie
  • żelazko
przygotowanie:

1. Na początek przygotuj szablon, następnie odrysowuj go na koszulce - w przypadku gdy wzór jest b.skomplikowany, lub gdy zależy ci na precyzji. Ja wąsy narysowałam ręcznie, patrząc na ekran monitora.


2. Pod szkic podłóż podkładkę, aby farba nie przebiła na drugą stronę bluzki.

3. Szkic wypełnij farbką do tkanin, zaczynając od kontur

4. Odczekaj czas podany na opakowaniu (ok 24h)
5. Wzór przykryj bawełnianą ściereczką, przeprasuj żelazkiem
6. Ciesz się swoim nowym- starym t-shirtem!


ps. jeżeli Wasza koszulka jest szara, tak jak moja (lub ciemniejsza niż ołówek) dobrym pomysłem może okazać się użycie długopisu, lub białej kredki "na mokro"

=*

19 komentarzy:

  1. Oooo super ekstra, bardzo Ci dziękuje.
    właśnie miałam zamawiać wydruk w sklepie ale skoro to wydaje się taki prosty temat to próbuje. tym bardziej że chciałam napis :) szukam więc białej farby..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i efektowne wykonanie, u mnie też modowy post, zapraszam Gosia z homefocuss.blogspot.com. Jak Ci się u mnie spodoba to zapraszam do mojego grona

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł :) na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Ja robiłam ostatnio, ale metodą transferu :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że pokazałaś! Ale tak obrosnąć na wiosnę?:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super , pod warunkiem ,że się ręka nie zatrzęsie .
    zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonały pomysł, a wąsatej koszulki ostatnio szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste i genialne! Lepiej być nie może:)

    OdpowiedzUsuń
  9. już wykorzystuję pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł na zabawę z koszulką :) efekt jest świetny ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt!! I motyw jak najbardziej na czasie:) Już planuję zakup farb do tkanin i coś zmaluję :) Na początek może koszulki dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  12. poczułam się natchniona! jak pojadę do domu to na pewno zrobię wreszcie te poszewki na poduszki z nadrukami. i będą to ptaszki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł, w końcu wykorzystam kupione mazaki do tkanin ::)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...