podkładki- DIY z motywem fleur-de-lis

na dziś znów coś z serii Do It Yourself, czyli wszystkim znane DIY.
pokażę Wam jak w prosty sposób stworzyć podkładki pod kubki i filiżanki.

potrzebujesz:
  • tekturę modelarską/ drewnianą sklejkę itp
  • drobnoziarnisty papier ścierny
  • ołówek
  • metalową linijkę
  • nożyczki i ostry nożyk
  • pędzelki
  • farby akrylowe/tempery
  • wydrukowany wzór, który chcesz nanieść
  • kalkę
  • lakier w spray'u/werniks
 1. na tekturze modelarskiej narysuj kształt podkładek- u mnie kwadraty z zaokrąglonymi rogami,
 następnie wytnij za pomocą nożyka, wyrównaj za pomocą papieru ściernego


 2. nanieś warstwę farby, poczekaj aż wyschnie, powtórz czynność do uzyskania pełnego pokrycia



3. pora na ozdabianie- ja naniosłam groszki, paski w złamanych odcieniach różu i szarości. żeby uzyskać proste linie użyłam taśmy maskującej



4.  motyw, który chciałam nanieść to fleur-de-lis (do pobrania na końcu posta); wydrukowałam kwiaty w odpowiedniej wielkości i przeniosłam kształty za pomocą kalki


5. za pomocą czarnej farby i cieniutkiego pędzelka wypełnij wzór. farbę nanosi się dużo łatwiej, gdy nieco ją rozcieńczysz

6. gdy obrazki dokładnie wyschną- zabezpiecz powierzchnię lakierem w spray'u

7. ciesz się efektem końcowym!

i obiecane FLEUR do pobrania:



enjoy!

9 komentarzy:

  1. Śliczne podkładki! Fajnie wyglądają, a do tego to super zabawa :) Oby więcej takich postów było w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    super tutek!
    Ja na pewno skorzystam w wolnej chwili!
    Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć:)
    pozdrowienia noworoczne ślę,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe podkładki! Kursik przejrzysty i zachęcający do zabawy :) Serdeczności posyłam na Nowy Rok!
    P>S> Masz c u d o w n e g o bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnisty tutek:). Dzięki za odwiedziny i mnie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kursik:))
    Bardzo mi sie u ciebie podoba:))
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kursik , tak u mnie światecznie chwilowo jeszcze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, dziękuję za zaproszenie dziś u mnie na blogu ale Słońce ja już u Ciebie byłam wczoraj i się wygodnie rozsiadłam:)
    buziaki,

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny DIY! Nie ma to jak nasze babska zaradnosc, na kurke wodna wszystko kupowac jak DIY i masz:-))) Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  9. podkładki super:)
    zakochałam się w albumie ślubnym:)
    piękne zdjęcia ślubne:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...